שלפוחית היפוטונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני פונה אליך כי הנני חסרת אונים אני סובלת משלפוחית היפוטונית עקב תאונת דרכים.פגיעת גב תחתון וכן פגיעה בתחושה המינית. כיום הנני משתמשת ב4 קטטרים ביום.ברצוני לשאול האם המצב יכול להשתפר והאם ניתן לטפל ללא צינטורים שכן עצם העניין גורם לי לתחושה נוראית ולבעיות נפשיות רבות לתשובתך אשמח
אני מבין ללבך\ אבל ממש אין לי נתונים על פי דברייך על מצב השלפוחית בדיקות האורודינמיות הפגיעה הגבית וכו וכו
בהמשך לשאלותי.אני מצרפת פרטים:אחרי בדיקת MRIהודגם בלט דיסק L5-S1. בבדיקה אורודינמית הודגמה שלפוחית היפוטונית.בדיקה זו בוצעה בבית חולים לווינשטיין אחרי אישפוז של 22 יום אשמח אם תענה לי בהקדם.