בעיה חוזרת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! לפני כחודשים תופעות קליניות של צריבה, דחיפות במתן שתן, בדיקת השתן הראתה אז תוצאות של לויקוציטים- 500 ארוטרוציטים- 250 נערך ברור אורולוגי מקיף. אולטרסאונד, צילום כליות, ציסטוקופי, הכל יצא תקין! היום שוב אותם תופעות קליניות בבדיקת שתן התוצאות- לויקוציטים- 100 אורוטרוציטים- 250 מה המלצתך? תודה יערה- גיל 46
לקריאה נוספת והעמקה
כמוות כזאת חוזרת של אריטרוציטים מצדיקה ביצוע שתן לציטולוגיה וייתכן שציסטוסקופיה
כפי שצינתי עברתי ציסטוקופי והכל תקין. האם יתכן שבדיקת הציטולגיה בשתן תראה תאים סרטנים? כשכל יתר הבדיקות היו תקינות? מה סיבת הארוטרטציטים? תודה