ווריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בני בן 16 וחצי עבר ניתוח בעקבות ווריקוצלה . היום שבוע לאחר הניתוח והוצאת התפרים לא קיבלנו תשובה חד משמעית לגבי מתי מותר ורצוי לחזור לפעילות ספורטיבית מלאה . שאלתי האם ניתן לקבל תשובה חד משמעית לזמן ההחלמה? אם כן מה מותר ומה אסור לעשות מבחינת הפעילויות הספורטיביות (כדורגל, ריצות, חיזוק שרירים... ) , מהו טווח הזמן שרצוי להימנע מפעילויות אלה ? תודה יפעת
לקריאה נוספת והעמקה
חודש ימים ואחר כך עוד שבועיים בהדרגה
ואם אפשר לדעת מה הסיכונים אם מבצעים פעילות ספורטיבית ובכל זאת מה כן מותר ?