תוצאות בדיקת האולטרסאונד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחבר: טום תאריך: 24-08-2003 14:57 בהמשך לשאלה על ירידה בארקציה: תודה על התשובה אך דרושות כמה הבהרות:בקשר לתרופה(בום)-הכוונה היא שהתרופה היא לא גורמת נזק והתמכרות או שהיא לא יעילה?חוץ מזה קיבלתי תוצאות בדיקת ה-us ,הם לא מצאו שום דבר חריג חוץ מהבקע ווריקוצלה באשך השמאלי(אותו אחד שכואב) בגודל של 1.9 מ"מ.-האם זה מסוכן/מזיק ומה הטיפול אם כן?השאלה הנוספת-האם יכול להיות מצב שלא נמצאה שום בעיה בערמונית אך בכל זאת קיימת שם דלקת(פרוסטטיטיס)ומה הדרך לגלות אותה? והשאלה העקרית-איך ואיפה מטפלים בבעית הארקציה(במידה והבעיה היא פסיכולוגית)?
אחי בכל מקרה אנחנו נשמח לדבר אתך ולראות אותך - לכל השאלות שלך כדי לענות עליהן אחת לאחת - אנא תתקשר ל - 048542693