כאב באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום. יש לי כאב באשך ימין מזה שבוע. נגשתי לרופא המשפחה והוא נתן לי לבצע אולטרא סאונד אשכים. התשובה היא. אשכים: הודגמו בגודל ומבנה תקינים דו צדדית. אפידידימיס: הודגם תקין כולל ראשו גופו וזנבו. לא הודגמו תהליכים בתוך האשך. שק האשכים: לא הודגם נוזל יתר סביב האשכים או בתעלה המפשעתית. הודגם וריקוצלה בדרגה קלה משני הצדדים בולט יותר משמאל. הופנתי לאורולוג והוא אומר שהאשכים לי תקינים . האם זה יכול להיות דלקת? כי הרופא אומר שזה סתם כואב וזה יעבור עם משכך כאבים . אנא תענה לתשובה זו אני מאוד מודאג מהכאב תודה מראש נתי
סומך על האורולוג שלך בכל מקרה אם יש הישנות של הכאבים פשוט גש שוב ואל תעשה חשבון