שאלת המשך...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' לין. לפני מספר שבועות ענית לי על שאלות, ולהלן שתי שאלות חדשות: 1. עברתי הזרעה החודש עם מחזור רגיל (מחזיקה אצבעות). שוב אמרו לי כי הזרע של בעלי בעל צמיגות יתר. רציתי לדעת אם יש תרופה מסויימת הגורמת להפחתה בצמיגות? כי סה"כ ספירת הזרע, תנועתיות וכו' מצויינת לאחר החלפת נוזל הזרע. 2. מתי ניתן לדעת אם ההריון נקלט? (אני יודעת שהכי טוב לחכות לאיחור במחזור, אך האם אפשר לדעת כבר אחרי מספר ימים?שינויים פיסיולוגיים וכו') *** אני יודעת שיש פורום ספציפי לזה, אך אתה פשוט מ-ק-ס-י-ם ועונה במהירות, בניגוד לשאר הרופאים בפורומים מקבילים כאן, אז אודה מקרב לב על תשובתך.
לא יכול לענות היות וזה ממש לא השטח שלי. רק מה - לגבי הצמיגות - אז כן יש תמהיל ששמים את הזרע ועל ידי כך משפרים את המרווח בין הזרעים ובהכרח גם את התנועתיות שלהם