אבן בכליה מסוג סיסטין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מבקש לדעת מה גורם להיוצרות אבן בכליות מסוג חומצת אמינו(סיסטין)ואים יש תרופה להמסתה?. בנוסף האים זה יכול להיות תורשתי ? בתודה מורד
http://www.moldiag.de/english/untersuchungen/604144.htm אני מקווה שזה יענה לך על השאלות הגנטיות והמשפחתיות
מה זה יכול להיות תורשתי - זה כמעט אך ורק תורשתי ומשפחתי- תבדוק אצל המשחה שלך - זה נורא חשוב לדעת. הטיפול אגב הוא תרופתי בנוסף לסילוק האבנים באופן מכני
דר לין היקר תודה לך על היתיחסות ותשובה מהירה . אני מבקש לדעת על סוגי תרופות (להמסת סיסטין) ותועות לואי שלהם שוב תודה מורד דר רן לין כתב/ה: > > מה זה יכול להיות תורשתי - זה כמעט אך ורק תורשתי ומשפחתי- תבדוק > אצל המשחה שלך - זה נורא חשוב לדעת. > הטיפול אגב הוא תרופתי בנוסף לסילוק האבנים באופן מכני