חיידק קולי חוזר בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 50, שלוש שנים כבר ללא וסת. בשנה האחרונה התגלה אצלי בשתן חיידק ה- Escherichia coli ארבע פעמים. כל פעם קיבלתי אנטיביוטיקה, ציפורל ואחר כך אובנין. האנטיביוטיקה עוזרת, אך מדוע כל הזמן החיידק חוזר? לפני שנה עשיתי את כל הבדיקות, IVP, ציסטוסקופיה, אולטראסאונד כליות והכל היה תקין. כיצד ניתן למנוע את השנות החיידק? האם ייתכן כי האנטיביוטיקה רק "מרדימה" אותו? ולכן הוא שוב חוזר? תודה מראש טניה
מה החיידק מפריע לך בדיוק? מאוד יכול להיות שאת מסתדרת איתו מצויין - ואם זה לא מציק לך ולא בכמויות עצומות - לא צריך לעשות כלום מעבר לשתיה מרובה והשתנה קבועה