אוראפלזמה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לין, ראיתי שהמונח אוראפלזמה מוזכר רבות בפורום. * רציתי לדעת מה זה - חיידק, נגיף, פרזיט? ** כיצד נדבקים בו? *** למה זה גורם? שאלתי אינה ספציפית, ואינה רלוונטית ל-EVENT כלשהו בקשר אלי, אבל אני מקווה שבכל זאת תוכל לענות לי, או להפנותי לאן שהוא. חן, חן.
לקריאה נוספת והעמקה
זה בין חיידק לבין נגיך - הוא חי על RNA ולא DNA הוא עובר בדרכי המין וכמובן זה נחשב למחלת מין כאשר הבעיות הן בעיקר בעיות פוריות אם לא מטפלים כמו שצריך
מהם הסימפטומים? אילו בדיקות יש לבצע (דם/שתן וכו') לשלילת הידבקות?