וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 19, ועברתי לפני שבוע ניתוח וריקוצלה לאחר שגיליתי וריקוצלה ניכרת באשך השמאלי. היום, לאחר שבוע, הנפיחות באיזור האשך נשארה כשהייתה. האם זה אומר שהניתוח לא הצליח, או שמא תהליך הריפוי ארוך יותר?
לקריאה נוספת והעמקה
בניתוח לא נוגעים בנפיחות וזו הולכת ונעלמת עם הזמן לא ברור לי רק למה עברת את הניתוח - האם רק בגלל הנפיחות או שהייתה סיבת פוריות? לא נוח לי לחשוב שעברת את הניתוח רק בגלל הסיבה של גודל הוריקוצלה
שלום ד"ר ותודה על תשובתך המרגיעה. לשאלתך, בגלל גודלה הניכר של הוריקוצלה היה חשש לפגיעה בפוריות, וכמה רופאים, ביניהם האורולוג הצבאי המליצו על הניתוח ללא בדיקת-זרע.