כאב חוזר באשך לאחר טיפול
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום, לפני כשבועיים סבלתי מכאב באשך שמאל. בבדיקה אורולוגית של האשכים והערמונית, לא זיהה הרופא תסמינים, אך חשד בדלקת בשל רגישות באזור זנב אפידידימיב שמאלי. קיבלתי דוקסילין למשך שבוע. כעבור מספר ימים הכאבים פחתו ונעלמו לחלוטין לאחר שבוע. אחרי כשבוע הפסקה בלקיחת האנטיביוטיקה, הכאבים חזרו, בעצמה מעט חלשה יותר. נשלחתי גם לאולטראסאונד, אך אינני משוכנע מה המטרה. האם עלי לחזור וליטול את האנטיביוטיקה? שמעתי שיש בה סיכונים. יש בדיקות נוספות שעלי לעשות? תודה, אלון
דווקא האולטרסאונד נשמע לי מיותר ולא האנטיביוטיקה אם אכן זו דלקת כפי שהרופא זיהה - זה לוקח את הזמן שלו - ולעיתים צריכים לקחת פרק זמן ממושך אנטיביוטיקה
כך טענתי בפני הרופא, אולם הוא אמר כי יתכנו סיבוכים משימוש ממושך בדוקסילין, כגון צרבות של הושט. האם זה באמת כל כך קריטי? תודה, אלון