סרטן שלפוחית השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום וברכה אובחנתי כחולה סרטן שלפוחית השתן במצב INVASIVE לאחר שנשללה האפשרות של כריתת הכיס הוצעו לי ע"י שני רופאים א.טיפול כימוטרפי ב. הקרנות כל רופא תמך בהצעה שלו כעדיפה. 1. באיזו שיטה עדיף להתחיל ? 2. קראתי אודות טיפול של תלידומיד בצירוף עם אינטרפרון שניתן וגרם לתוצאות חיוביות ולהקטנת גושים , האם ניתן לקבל טיפול כזה? היכן ובאיזה בית חולים? 3. באופן כללי הייתי מוכן להצטרף לקבוצת נסוי מה עלי לעשות מקווה שלא הכבדתי ותודה מראש
אין לי ספק שטיפול כמוטרפי עדיף בראש ובראשונה - ואני לא חושב שתמצא מישהו שיתנגד לכך. אחר כך אפשר להשלים את הטיפול בטיפול קרינתי - ולהוסיף תלידומיד אם רוצים - ואינטרפרון - ואלה טיפולים נסיוניים לחלוטין שאין שום שום שום שום הוכחה שהם עוזרים.