אין אונות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שוב זה אני מלפני יומיים שלושה. הייתי אצל אורולוג והוא שלח אותי לבדיקות באיכילוב. אבל...הוא אמר לי שגם אם יגלו אצלי בעייה שלא קשורה לנפש אז הפיתרון תהיה גם במקרה זה...ויאגרה. אז חזרנו לויאגרה בדלת האחורית????
ויאגרה אגב היא דבר מדהים. מה עשו לפני זה??????
היו זריקות. ואקום - שעדיין אנחנו משתמשים בשניהם. השתלנו הרבה יותר פרוטזות מאשר עכשיו. הרבה הרבה יותר. ועדיין 30%ויותר אנשים אינם מרוצים מהויאגרה ואינם לוקחים את התרופה
יש בזה משהו אבל - בצורה אחרת כי אז הכמות של הויאגרה צריכה להיות על פי כל הבדיקות שערכנו - וגם שלחנו לפרסום זה עתה לקראת הכינוס באיסטמבול - כמות מינימלית - חלקי כדור - למשך תקופה קצרה ביותר כדי לשבור את המעגל ולחזק את הביטחון העצמי - זאת אם מתברר שאין בעייה בעצם בזקפה