בדיקות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום! אני לפני ניתוח וריקוצלה והאורולוג שלח אותי לעשות בדיקות הורמונליות וגנטיות. שאלתי היא למה נועדו בדיקות אלו? מה בדיוק בודקים בבדיקה הגנטית ואיך זה קשור למצב?
לקריאה נוספת והעמקה
מיותרות לחלוטין ואין להם קשר כלל לממצא אולי הוא שלח אותך לבצע אותם מסיבות אחרות מהוריקוצלה שלא הזכרת
מה שקרה זה שבדיקות הזרע שלי פעמיים יצאו לא טובות במיוחד ולאחר אולטרסאונד הוחלט שיש לנתח היות שמצאו וריקוצלה קלה באשך שמאל. לפני הניתוח הרופא ביקש לבצע בדיקות הורמונים +בדיקה לקריוטיפ ומעבר לזה לא קרה עוד שום דבר. יש לך מושג למה צריך בדיקות אלו?