אין זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בבדיקת זרע של בעלי נמצא כי אין זרע בכלל, הוא נשלח לאולטראסונד אשכים ואלו הממצאים:מה אומרים הממצאים, והאם יש סיכוי לתקן את הבעיה???? -גודל בגבול תחתון של נורמה -אפידידמוס שמור-צדדי -צביעה תקינה בדופלר צבע -לא נצפה עודף נוזל בשק -גודש ורידי קל בשק משמאל עם התגברות בולסלבה -בדופלר צבע הגברה בזרימה והיפוך בכיוון הזרימה בזמן הולסלבה. -בצד ימין ממצא דומה בדרגה קלה יותר.
באולטרסאונד קשה לדעת על מצב הפוריות ונראה על פניו שהאשכים תקינים. מה שצריך לעשות עכשיו זה ביוצע ביופסיה של האשכים ואם יש צורך ואפשרות גם במידה ומוצאים זרעים - לקחת אותם להפרייה
הממצא על הזרימה ההפוכה לא מצביע על כך שיש בעיה שניתן לפתור בניתוח?