הפרשת חלבון בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר רן שלום אני סובל מיתר לחץ דם לאחר הרעלת עופרת . היום אני סובל מבעיות לב .כלי דם . אי ספגת כליות קלה עם הפרשת חלבון . ופגיעה במעיים . איבוד שניים . וסתימות בבלוטת הרוק . ואין אונות מטופל בזריקות . 1} האם הפרשת חלבון בשתן זה בגלל בעיות בכליות ? 2} האם בשלב כולשהו אני יגיע לדיליזה ? 3} האם אין אונות כשורה ליתר לחץ דם או לטיפול התרופתי ? אודה לך על תשובתך מראש אם יש אתר על נזקי עופרת או ספרות רפואית בנושא אשמח אם תציין אותו בכבוד רב אלבו
שלום דבר ראשון לגבי אינאונות כן - יש השפעה שנית - האם הרעלת העופרת נגרמה לך ממקום העבודה או משהו כזה - זה נושא לתביעה משפטית ( הערת צד) שלישית - לגבי השאלות בקשר לחלבונים וכו - זה כבר קשור לנפרולוגים ולא אילי
לד"ר רן לין שלום האם ניתן לבציע ניתוח לתותבת במקום זריקות לאין אונות .? ואם אפשר לבציע את זה ברמב"ם ? כמה זמן צריך אישפוז.? וכמה זמן עד להחלמה .? האם הניתוח מצליח . וכמה צריך לעלות הניתוח ? לגבי אין אונות אמרתה שיש השפעה למה התכונתה . האם ליתר לחץ דם . או לטיפול התרופתי . או השפעה שלהם ביחד ? אודה לך מראש לתשובתך בכבוד רב אלבו