תשישות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקות שתן שעשיתי בשנתיים האחרונות נמצא באופן קבוע :ERYTHROCYTES- 250 כמו-כן נמצא + EPITHELIAL CELLS U/F (כמו כן, עלי לציין שיש לי אנמיה, ברזל ופריטין מאוד נמוכים. ובנוסף לכך לקיתי במחלת הנשיקה לפני 3 שנים.) אנני יודעת אם קיים קשר כלשהוא בין כל הדברים. אבקשך לנסות להסביר לי ממה יכולים להיות לי ממצאים כאלו בבדיקות השתן? בתודה מראש- מירנדה.( אני בת 45).
אני אענה לך רק לגבי הממצא של האריטרוציטים בשתן - ואותם יש להבין במסגרת אולטרסאונד של הכליות דרכי השתן וכן תפקודי כליות בדם ותרבית שתן. אם כל אלה תקינים - צריכים לחפש את הסיבות במערכות הסיסטמיות