כאבים באבר המין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 53 זה ארבע שנים שאני סובל מצריבה בשתן בכובע של אבר המין. עשיתי כמה בדיקות PAS והתוצאות הן 0.3 ו-0.4 גם ציטולוגיה של השתן הראו כי הכל בסדר. לפני כשלושה שבועות עשיתי ציסטולוגיה הארופא שהסתכל לתוכו אמר כי אי לי סרטן אבל יש לי OLIC LIP מורם. שתן תרבית אין צמיחה ואילו בכללית נראה כי יש דלקת. באולטרה סאונד הכליות בסדר ואין אבנים בכליות ובדרכי השתן ואליו הפרוסטטה בגודל של 38.5 מ"מ . קיבלתי אנטיביטיקה טרביד וגם XATRAL . ד"ר נכבד זה כואב לי מה לעשות זה ממש משגע אותי. אני באמת זקוק לעזרה בבקשה.
אח שלי קודם כל אין לך מה להשתגע - כי כל מה שאתה מתאר מצביע על כך שהמצב שלך מצויין ואם יש לך משהו זה דלקת של הערמונית - שבאמת מבחינה קלינית - תחושתית אולי משגעת כדבריך - אבל מכל בחינה אחרת - זה כלום עם כלום. מה שצריך זה ללכת לאורולוג - לשבת אצלו בצורה רצינית לעבור על כל הבדיקות ולהגיע למסקנה שבכך מדובר - ואם כן - אז ללכת לכיוון קסחיסטי של הטיפול -כמה שניתן. גם אז זה יכול לקחת זמן