ניתוח כליות בשיטת לפרסקופיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופא ולכל המטופלים שיכולים לעזור לי! אחרי בדיקות רבות כולל c.t אולטרא סאונד וv.i.p הודיעו לאימי שעליה לעבור ניתוח להוצאת כליה. הרופא המטפל הציע לה לעבור את הניתוח בשיטת לפרסקופיה. הוא אמר ששיטה זו עובדת בשני בתי חולים .: או בתל השומר או בוולפסון. באיזה בית חולים עדיף? כיום אימי סובלת ממתן שתן מרובה מחולשה ומכאבי ראש. האם בהוצאת כליה זה תופעות אלו יעברו לה? אני רוצה להתייעץ עם רופא נוסף. למי ניתן לפנות?
לקריאה נוספת והעמקה
מאחר והשאלה נשאלה על ידי הבת ולא על ידי האם עצמה - שאלה מופנית לכולם