Ureaplasma
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר שתי הפלות חוזרות בשבוע שישי, של אישתי התבקשתי לבצע בדיקת זרע. ע"פ התוצאות הסתבר כי: WBC - 5-6 MIL כאשר הנורמה היא עד 2 מיליון. הבנו כי תוצאה זו יכולה להעיד על קיומה של דלקת בתאי הזרע, וכי יש סוג אחד של חידק: Ureaplasma, שעלול לגרום להפלות חוזרות. אנא הסבר מהו חיידק זה, כיצד בודקים האם חיידק זה קיים, כיצד נדבקים בו והאם יש טיפול תרופתי לבעיה (אם כמובן זו בעייתנו...).
עיקר הבעייה אכן היא החיידק וכדוריות הדם הלבנות הנמצאות בתוך הזרע. את החיידק הזה פשוט צריך להשמיד על ידי אנטיביוטיקה. ואם נגיע לכך שבתרבית הזרע לא ניימצאו הכדוריות והחיידקים - זהו.