אבן בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחר זמן ממושך שכלל כאבים מאוד חזקים, גילו אצלי אבן במערכת השתן. האבן נמצאת כבר ממש בנקודת היציאה (לפי דברי האורולוג המטפל). גודלה של האבן הינו 0.7 ס"מ - האם אבן בגודל כזה יכולה לצאת ללא התערבות? בנוסף, מזה כשבוע וחצי אני סובלת מכאבים חריפים מאוד ונאלצת לקבל זריקות וולטרן שלעיתים גם הן אינן עוזרות. האם יש דרך לזרז את יציאת האבן? תודה, לילך
לקריאה נוספת והעמקה
שתיה מרובה וקצת כאבים והתגברות עליהם - 90 אחוז של האבנים יוצאות בעצמם. גודל האבן הזו גבולי - אבל נקווה שתצא לבד