שאלה לד"ר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. לפני כשבוע וחצי הופיע דם בזרע. כשבתחילה הדם היה חי ואדום ואחרי כמה ימים צבעו התכהה וכמותו ירדה. כיום לאחר שהופיע דם לראשונה, הופיע גם כאב וחוסר נוחות באזור הפרוסטטה/פי הטבעת. כאב/תחושה זה הלך והשתפר. יש לציין שאני באמצע שנות ה-20 ומעולם לא סבלתי מבעיות אורולוגיות. 1. האם זו אכן בעיה אורולוגית? בכזה גיל?! 2. אם המצב משתפר, האם אפשר לוותר על פניה לאורולוג? (אני יודע שזה נשמע מצחיק, אבל זה ממש ממש מביך אותי) תודה
נראה לי שאתה באמת יכול לוותר על ביקור אצל אורולוג מה שקרה לך זה דימום בדרכי הזרע וזה קורה פעם או פעמיים בחיים אם אחרי מספר ימים צבע הזרע חוזר לתקנו וכן הכאבים חולפים - שכח מזה רק - בצע את הסקס יותר בעדינות בהמשך