איכות הזרע-דחוף!!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, אבקש את עזרתך המהירה עד שהרופא המטפל שלי יחזור מח"ול. ברצוני לדעת מה ניתן להסיק מבדיקת הזרע הנ"ל: נפח 1.5, חומציות 8 כאשר הנורמל הוא 8-12 ע"פ מה שנאמר לי זרעונים במ"ל 19 מיליון,כאשר הנורמל מעל 20 מיליון תנועתיות 50% אופי התנועה בינונית. צורות תקינות 40% צורות בלתי תקינות:קצוץ זנב,מיקרוצפלוס, ראש עגול . לויקוציטים 4-5. אודה לך מאוד אם תענה לי במהירות האפשרית, הסקרנות שלי ושל בעלי הולכת וגוברת האם לדעתך יש לבצע בדיקה חוזרת,שמעתי שבדיקת זרע יש לבצע פעמיים על מנת לדעת תוצאות מדויקות?! האם יש לבצע בדיקות נוספות......? בתודה מראש ובברכת שבוע טוב......
בעיקרון בדיקה נוספת לא תזיק אבל - הבדיקה שלך נורמלית לחלוטין. 19-20 מיליון - ממש אין הבדל זה הכל סטטיסטיקה