ציסטוסקופיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בימים הקרובים אני אמור לעבור ציסטוסקופיה, עקב 2 אבנים בשלפוחית השתן בגודל של כ15 מ"מ. הרופא האורולוג אמר לי שעקב גודלן הן לבטח לא יפלטו ויש לרסקן. הרופאה שערכה לי את הus אמרה לי שניתן ע"י תהליך של החדרת קטטר, לרסק אותן ולמשוך החוצה. דבר שחזר ואמר לי רופא אחר מארה"ב. האם תהליך הציסטוסקופיה אינו מיותר לפיכך? כלומר- לעבור "חוויה" של החדרת קטטר, אם בכל מקרה עלי לעבור אח"כ ריסוק ?
לקריאה נוספת והעמקה
לא מבין למה צריך פעמיים לבצע את זה כשאפשר באותה ססיה כבר לרסק. הבדיקה נראית לי מיותרת לחלוטין