תינוק-ברית מילה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, (אינני יודעת אם הפורום הנ"ל הוא המקום המתאים לשאול את שאלתי) מתגוררת בארה"ב ורופאת ילדים ביצעה את ברית המילה לילדי. לי ולבעלי נראה שהברית בוצעה בצורה עקומה. היות ואיננו רוצים לשאול את רופאת הילדים מסיבות מובנות, למי אנו צריכים לפנות על מנת לבדוק את העניין?? כלומר לאיזה סוג רופא לפנות ואם אפשר בתרגום לאנגלית. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
what u have to do is to go to a pediatric urologist i dont know where u live but there are a few in this country - and very good ones