שאלה לדר' לין בענין הדבקות עורלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' לין שלום רב בני בן 11 חוד' והוא נימול. נראה שהעורלה שלו דבוקה חלקית לעטרה - עניין של מ"מ. האם ידועה לך התופעה? ממה הדבר יכול לנבוע? מה יש לעשות בנידון, באיזה גיל וכיצד? והאם יש סיכונים? אני מאוד מאוד מוטרדת מהעניין ורוצה לחסוך לבני בעיות דמוי עצמי ובטחון בעתיד. מצפה לתשובתך. וחג שמח כמובן.
לקריאה נוספת והעמקה
בשביל מה צריכים להדביק עורלה? בדרך כלל מסירים אותה. האם הילד עבר ברית? ייתכן שבכך נעשתה ברית לא מושלמת וצריכים לתקן לכן ממליץ שיראה אותו אורולוג ילדים ויחווה את דעתו