הרפס ושלפוחית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בעלי סובל מהרפס בפה . בתקופה שיוצא לו הפצע אני מתחילה לרוץ בטירוף כל 15 דקות לשירותים. אצלי עשו תרבית ולא גילו דבר. האם יש קשר בין המקרים? מטפל בשיטת בי-קום אמר שיש קשר הדוק, אך הרופאים פסלו זאת. מה דעתך האם יתכן קשר? ואילו בדיקות נוספות עלי לעבור? (בדיקות הדם שלי תקינות כולל סוכר, וכך גם אולטרסאונד כליות ושלפוחית). בתודה שולה
לקריאה נוספת והעמקה
r u sure you are not infected? could you tell me the titer?
בבדיקות שעשיתי לפני פחות משנה - לא נדבקתי והבעיה קיימת כ- 10 שנים לא הבנתי מה זה titer אולי תכתוב לי את זה בעברית באותיות לעז.... תודה