כליה מורחבת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב כאבים באזור הכליות ובמערכת השתן פניתי לאולטרה סאונד והוברר כי כליה שמאלית מורחבת (4 ס"מ יותר מהימנית) וכן מערכת מאספת כפולה.אני בת 24 ומעולם לא סבלתי מבעיה כלשהי בנושא. מה משמעות ההרחבה ומערכת האיסוף הכפולה? מה הטיפול לכך ומה המגבלות הכרוכות בכך? אני אמורה לטוס ביום רביעי למזרח לתקופה לא מוגבלת האם ישנה סכנה בנסיעה במצב הנ"ל? יכול להיות שזה קשור לחשש לאבנים בכליה?(למרות שבאולטרהסאונד לא התגלו אבנים). תודה רבה (: רחלי
למערכת מאספת כפולה בעיקרון אין משמעות וזה ואריאנט אנטומי מוכר ודי מקובל. אם אין אבנים אל תחפשי - ופשוט תשתי הרבה מאוד - ולא יהיו לך גם אבנים