ניתוח ערמונית עקב חסימה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 59 וסובל כבר30שנה מprostatitis טופלתי באנטביוטיקה כמו taravid / בשנה האחרונה ערכתי מספר בדיקות ציסטוסקופיה ערמונית 3-4 סמ חוסמת קשה בעיקר עי" אמצעית רירית טרבקולרית ללא גידול .פיות לא זוהו אורודינמית: כיס השתן תקין הערה: עקומת השתנה בסיום עם strainingניכר ושארית שתן בינונית בעיתי שאני צריך להשתין כל חצי שעה ביום . בזמן שבלילה אני קם פעם אחת רופא שמטפל בי שנים רבות מציע ליניתוח. אורולוג אחר עבדק אותי אומר שניתוח במצבי רק יזיק אבקש את דעתך הנני לציין שאני נוטל כל לילה 4mg cadex
לא חושב עדיין שבמצב הזה אתה צריך ניתוח. מאוד ייתכן שצריכים לנתר את הכדורים שלך אפילו ל - 6 מג או יותר ואולי לשנות את הסוג של האלפא בלוקר שאתה לוקח