סרטן הערמונית וויטמין סי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קראתי מחקר ובו צויין שויטמין סי מועיל מאד במקרים של סרטן הערמונית וגרורות ממנו. מה שהיה רשום בפרוש שהויטמין מועיל רק אם לוקחים אותו באינפוזיה ולא דרך הפה. האם נכון? ואם כן ממי מבקשים כזו אינפוזיה ואיפה עושים את זה? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לגבי כל התרופות המשלימות - תאמיני לי שתקראי כל מיני דברים - בייחוד על ויטמין C אבל - מאחר ואני האחרון שימנע מכם לקחת ויטמינים כאלה - אני מעריך שבכל מחלקה אונקולוגית - וכן גם במקומות הסופיסים - ישמחו לברר אתכם את הנושא וכן גם לשתף פעולה - במידה וכמובן אין בתרופות שאתם קוראים מידי פעם - כדי להזיק לחולה