M3 כטפול בבעיות כליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום רב, גיסי סובל מאד מבעיות בכליות, ולאחר טפולים רבים נמצא שהפתרון הטוב ביותר לבעיותיו הינו תרופה בשם "M3". התרופה אכן משפרת משמעותית את מצבו. הבעיה היא שתרופה זו אינה נמצאת בסל הבריאות ועלותה 13,000 ש"ח. הדבר מהווה נטל כלכלי כבד ביותר. שאלתי: האם יש לך מידע על התרופה, מהו החומר הפעיל בה, והאם ניתן לרכשה בחו"ל ישירות בעלות נמוכה יותר - או לחילופין - האם אותו חומר פעיל קיים בתרופות אחרות / בעלות שם גנרי אחר הזולות יותר? תודה מראש על תשובתך וחג שמח אריאלה
בימים האחרונים חיפשתי אחר מה שאת אומרת ואני פשוט לא מוצא שום דבר שקשור בזה. מציע לך לפנות לפורום נפרולוגיה
תודה בכל מקרה :-)