המלצה על דרך טיפול בסרטן הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אבי אובחן כחולה בסרטן הערמונית השבוע, והאמת היא שאנחנו די מבולבלים על רקע האפשרויות הרבות המוצעות לנו ע"י רופאים שונים (שכל אחד מהם מאמין בדרך אחרת להחלמה). אני לא יודעת אם זה מספיק נתונים כדי להמליץ, אבל: psa - 6. בביופסיה של 12 דגימות - 2 נמצאו לא ברורות ונשלחו לבדיקה נוספת (צביעה?) בבדיקה יצאה אחת מהן חיובית. מדד גליסון -6 אודה לך אם תוכל להמליץ לי על דרך טיפול או להפנות אותי למי שיוכל להמליץ על דרך אובייקטיבית לטיפול. תודה מראש, סיגל
כפי שבטח שמת לב - כתוב רופא ועו"ד נכון? אני מלך החוקים וצמוד אליהם- ולכן - אין לי אליבא דחוקי מדינת ישראל לענות לך על השאלה הזו אלא אם אבא מרשה. לכן אני מאוד מאוד נזהר. ישנו אתר אחר - אם הוא עונה - סבבה
בוודאי שאבא שלי מרשה -> הוא פשוט לא מיומן כל כך באינטרנט. איך ניתן להוכיח?... :-) תודה, סיגל