פתח קטן מידי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין, שאלתי היא מתחום אורולוגיית הילדים, ואני מקווה שתוכל לענות עליה. התינוק שלי (5.5 חודשים) אובחן כבעל חור יציאה (לשתן) קטן מידי. שני רופאים ראו אותו (רופאת ילדים ורופא בטיפת חלב). האחת טענה כי בכל מקרה מומלץ לבצע פרוצדורה להרחבת הפתח, השני טען כי רק במקרה של דלקות חוזרות בדרכי השתן מטפלים בבעיה. מי צודק? ואיזה בעיות או סיבוכים יכולים להיווצר כתוצאה ממצב זה? (ורק למען הפרוטוקול: הילד בריא לגמרי, והעניין אובחן בבדיקה שלאחר הברית). תודה מראש, אמא של איתי
הפרוצדורה היא פשוטה ביותר אומנם בהרדמה כללית - ומומלצת ביותר כדי למנוע סיבוכים בעתיד של הפעלת לחץ מיותר על כיס השתן והכליות