שאלה חשובה .
דיון מתוך פורום זכויות רפואיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אמא שלי יש לה בעיות קשות היא לא יכולה לתפקד מרוב חרדה כי ההורים שלה היו חולים והיו לה שני אחים משוגעים שהיו מאושפזים 40 שנה בבתי משוגעים.ואבא שהוא גם חולה נפש אני לא יודעת אם זה גנטי אבל אני חושבת שכן . היא לא יוצאת מהבית והמצב שלה מחריף . כבר 25 שנה ההיא בבית פעם היא הייתה יוצאת רק בליווי כי אבא שלי צריך לתמוך בה והוא כבר לא יכול לצאת לעבוד כי אחרת היא נכנסת להתקף פאניקה ואני גרה ממנה רחוק גם לי זה קשה כל פעם שהיא נכנסת להתקף פאניקה לבוא .אני כבר לא יודעת מה לעשות אני שבורה האם ניתן להעזר בביטוח לאומי בנכות כדי שאבא שלי יהיה איתה וימשיכו לקבל משכורת?<?.
ליטל שלום, צר לי אך נראה כי אימך זקוקה לסיוע של פסיכולוג או פסיכיאטר. מצב חרדה אינו מצב נורמלי. ניתן לפנות לאחר הפגישה עם הפסיכיאטר ולאחר אבחון מצבה לביטוח לאומי לקבלת קצבה. הקצבה הינה נמוכה ובודאי לא תאפשר לאביך לעזוב את עבודתו. מציע לך לקרוא מאמרים בנושא נכות כללית באתר www.barmedics.com בריאות,