תינוק עם SVT
דיון מתוך פורום זכויות רפואיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי יש לי תינוק בן שלושה חודשים עם SVT , אובחן עוד בתקופת ההיריון כרגע מטופל בתרופות . אין באפשרותי להכניס אותו לפעוטון בשל ההשגחה הצמודה לה הוא זקוק , וכן בשל הצורך בתרופות האם מגיע לי תמיכה כלשהי בעזרה במטפלת תודה על העזרה הילה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אכן כן. החל מגיל 3 חודשים ניתן לבקש סיוע מביטוח לאומי. מציע לקרוא מאמר באתר מרפאות בר מדיקס לזכויות רפואיות בנושא: http://www.barmedics.com/archive/he/8bf8f3144849/yn בריאות