פריצות דיסק וליקויי בזרימת הדם לרגליים
דיון מתוך פורום זכויות רפואיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אחות מוסמכת- עבדתי קרוב ל30 שנה בבית חולים-מתוכם 20 שנה בחדר מיון. ב.ל.לא הכיר בי בנכותי מעבודה(מה שקרה לי הוא מתורת המיקרוטראומה).רציתי בבקשה לדעת מהם הסיכויים שלי לזכות בתביעה מול הב.ל.?- ממש נדהמתי לדעת שהבעיות שלי לא נחשבות למחלת מקצוע. אודה לתשובתך בברכה רות
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, כדי לזכות בתביעה עקב מיקרו טראומה יש להביא הוכחות לכך או לצרף לתביעה פסקי דין של מקרים דומים. קשה לי להתייחס ספציפית מאחר ולא ציינת מה הפגיעה. בריאות