DISH
דיון מתוך פורום בעיות גב ועמוד השדרה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי דיש בגב המותני וגם חלק מהגבי התחתון ,ולפני שנה התחלתי להרגיש חולשה בכפות הרגליים כולל הירדמות וגם נצפתה גיעה עצבית קלה ברגליים ,האם הדיש יכול ליצור תופעות אלה?הדיש שיש לי הוא מצד ימין ומצד שמאל הזיזים לא מחוברים ובעיית ההירדמות והחולשה קיימת בשתי הרגליים
אם ה - DISH מתפשט לעמוד השדרה הצווארי הוא עלול לגרום ללחץ על שקרשי עצבים שם ואף על חוט השדרה ולגרום לתופעות כאלו - וחשוב לבצע MRI על מנת לברר מצב הלחץ בצוואר ד"ר נחשון רנד מומחה לכירורגיה אורתופדית ולניתוחי עמוד השדרה www.isc.co.il [email protected] קביעת תור: 7645400 - 03 054-7478864