עדשות מגע כאבי ראש
דיון מתוך פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני מרכיבה עדשות מגע חודשיות מזה 5 חודשים על בסיס קבוע . הרגשתי בשני שינויים: 1.ב5 חודשים הראייה שלי פשוט הדרדרה. העדשות מגע גרמו לי לתלות שלפני 4-5 חודשים לא הזדקקתי להן חוץ מראייה ממרחקים (לוח,טלוויזיה) 2.ברגע שאני מסירה את עדשות המגע חלים כאבי ראש בלתי פוסקים בצד ימין באזור הרקה.למה? חשוב לציין שזאת המידה המדויקת שלי האופטומטריסט לא יודע לתת תשובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלכס, הייתי ממליצה להתחיל להוריד בהדרגה את שעות הרכבת עדשות המגע ולעבור ליותר שעות הרכבת משקפים, ובנוסף לעקוב אחר כאבי הראש.