שמירה על עדשות לא בשימוש
דיון מתוך פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ישלי זוג עדשות מגע חודשיות שהשתמשתי בהן כ 17 ימים. מהיום אני צריך להשתמש בטיפות למשך חודש ולא להרכיב את העדשות. כל כמה ימים צריך להחליף את התמיסה של העדשות במחסנית כדי שאוכל להשתמש בהן לעוד 13 ימים בהמשך?
שלום, משאלתך אני מבינה כי העדשות הורכבו במשך כשבועיים וכעת יש צורך בהפסקת הרכבת העדשות במשך חודש. עדשות מגע חודשיות מיועדות לשימוש אך ורק לחודש מיום פתיחתן. לכן אפילו אם הורכבו רק פעם אחת, לאחר חודש מיום פתיחתן אסור להשתמש בהן עוד ויש לזרוק אותן. לפי כך, לאחר סיום הטיפול הרפואי, השתמש בזוג עדשות חדש.
אוקי הבנתי שלאחר חודש עליי לזרוק אותן אך עד לסיום החודש אם אני רוצה עדיין לשמור עליהן בתמיסה אז כל כמה ימים להחליף את התמיסה?