בעיה בעדשות מגע

דיון מתוך פורום  אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע

23/06/2014 | 23:02 | מאת: יעל

שלום! אני בת 21, מרכיבה עדשות מגע כבר 4 שנים, עד כה הייתי עם עדשות Bausch & Lomb מסוג PureVision למעט מקרה אחד שבו הייתה לי כנראה אלרגיה לעדשות האלה לא היו עד כה בעיות. האלרגיה שהייתה טופלה ואחריה המשכתי להשתמש בעדשות האלה והיה בסדר. בחודשים האחרונים אני סובלת מבעיות, זרקתי את העדשות שהיו לי ובזמן שטיפלתי בדלקת השתמשתי בעדשות של ג'ונסון יומיות ללא סיליקון (כי הבנתי שהסיליקון צובר לכלוך ועלול לגרום דלקות) העדשות היומיות היו מאוד לא טובות לי, כשהדלקת עברה עברתי לג'ונסון הדו שבועיות בסיליקון (כי התברר שלא נוח לי בלי הסיליקון), אך גם הן לא נוחות ובסוף יום עם העדשות יש אדמומיות וגירודים. חשוב לי לציין שהחומר שלי הוא ao-sept מי חמצן במחסנית מנטרלת ושאחרי כל דלקת זרקתי את המחסנית והעדשות וקניתי חדש. אני אובדת עצות, ניסיתי באמת עדשות טובות והחומר טוב אני לא מבינה מה הבעיה. האופטימטריס הציע לי עדשות חדשות שמאושרות לשימוש ל30 יום ממשרד הבריאות אז הן תהיינה הניסיון הבא שלי כנראה.. אשמח מאוד לעזרה, תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה
06/07/2014 | 15:17 | מאת: סטפני ישראלי

יעל שלום, אני ממליצה לך לבדוק קודם אצל רופא עיניים את בריאות העין. יכול להיות שהעין שלך פשוט לא סובלת עדשות מגע יותר, ולא משנה למה תעברי לא יהיה לך טוב. ורק לאחר התייעצות תגשי לבדיקת התאמה.

08/07/2014 | 14:31 | מאת: אביעד

היי יעל, זה נשמע כאילו יש לך עיניים מאד רגישות ולכן אני ממליץ לך ללכת לאופטומטריסט עם ניסיון שיוכל להמליץ לך על פתרון. יתכן שלהעין שלך יש הפרשות מרובות יחסית ולכן מצטברים לך לכלוכים על העדשה שמפריעים לך. במצב זה אחד הפתרונות המומלצים הוא דווקא להשתמש בעדשות יומיות, כך נמנעת הצטברות של הלכלוכים לאורך זמן. על כל פנים, ישנן עדשות סיליקון יומיות מצוינות, כגון clariti 1day, שמעבר לנוחות ולבריאות של הסיליקון גם מאפשרות את הנוחות והסטריליות של שימוש בעדשה יומית. רק בריאות, אביעד.

מנהלי פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע