זגוגיות למשקפיים - חצי מסגרת
דיון מתוך פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת שלי בכתה יא, זקוקה לזגוגיות חדשות במשקפיים. אין לה ביפוקל או מולטיפוקל. המליצו לנו במידות שלה 4 וחצי - 5 עם צילינדר, בזגוגיות מסוג רודרשטוק / שמיר עובי 1.74, בעלות של 1200 שקל. (רק הזגוגיות). האם זה באמת המחיר לזגוגיות כאלו? האם מוצדק להשקיע בזגוגיות כאלו אצל נערה בת 16? אודה על תשובתך. בתודה נוי
כמה שהזגוגית יותר דקה, המחיר עולה. צריך להחליט. יחד עם האופטומטריסט אם רוצים לקבל עדשה מעט עבה יותר במחיר מוזל יותר. זהו ענין כלכלי בלבד ולא רפואי. בכבוד רב ד״ר מיכאל היימס
שלום נוי, ככל שהמספר של העדשה גבוה יותר והאינדקס של העדשה דק יותר המחיר מתייקר.