זגוגיות למשקפיים - חצי מסגרת

דיון מתוך פורום  אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע

21/02/2018 | 13:38 | מאת: נוי

הבת שלי בכתה יא, זקוקה לזגוגיות חדשות במשקפיים. אין לה ביפוקל או מולטיפוקל. המליצו לנו במידות שלה 4 וחצי - 5 עם צילינדר, בזגוגיות מסוג רודרשטוק / שמיר עובי 1.74, בעלות של 1200 שקל. (רק הזגוגיות). האם זה באמת המחיר לזגוגיות כאלו? האם מוצדק להשקיע בזגוגיות כאלו אצל נערה בת 16? אודה על תשובתך. בתודה נוי

לקריאה נוספת והעמקה
21/02/2018 | 16:17 | מאת: ד"ר מיכאל היימס

כמה שהזגוגית יותר דקה, המחיר עולה. צריך להחליט. יחד עם האופטומטריסט אם רוצים לקבל עדשה מעט עבה יותר במחיר מוזל יותר. זהו ענין כלכלי בלבד ולא רפואי. בכבוד רב ד״ר מיכאל היימס

26/02/2018 | 12:17 | מאת: אורה אבזבקייב

שלום נוי, ככל שהמספר של העדשה גבוה יותר והאינדקס של העדשה דק יותר המחיר מתייקר.

מנהלי פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע