רומן ישן במשרד

דיון מתוך פורום  אימון אישי, זוגי ועסקי

16/03/2014 | 18:55 | מאת: מיכל

לפני מס' שנים התחלתי לעבוד במפעל גדול והיה לי רומן של מס' חודשים עם אחד העובדים שהיה נשוי. הרומן הסתיים לאחר כמה חודשים ונשארנו ידידים ממש טובים עד היום שמדברים ממש על הכל. מיותר לציין שאף אחד לא יודע על הרומן הזה לא בעלי ולא עמיתי לעבודה. לימים התחתנתי נולד לי ילד היום כבר בין 4 ואני מצפה לילדה נוספת. היחסים ביני לבין בעלי לא ממש טובים הינו בטיפול זוגי וזה לא עזר ואנו מושכים ומושכים. אבל... עברו כבר כמה שנים טובות, אנו מתראים מידי יום ואיני מצליחה להוציא אותו מהראש שלי.לא מהחלומות ולא בכלל, הוא שם כל הזמן. ברור לי שאין סיכוי שנהיה יחד אבל איך אני מוציאה אותו מהראש שלי? הוא יודע על כך והוא ממש בסדר ואף מנסה לעזור בכל מקרה מאז הרומן ועד היום לא היה בינינו שום קשר מיני או פיזי אלא התנהלות כידידים בלב ובנפש אבל איני מצליחה להוציא אותו מהראש מאז ועכשיו זה התגבר. אשמח לעצה?

21/03/2014 | 13:44 | מאת: קרן

מיכל יקרה, מה היית רוצה שיקרה? האם יכול להיות שעצם זה שאתם שומרים על יחסים קרובים, זה מונע ממך להתמסר לטיפול הזוגי עם בן זוגך? האם קיים בך רצון אמיתי לשמר את הזוגיות הנוכחית שלך? אגב, מה הסטטוס של אותו קולגה לעבודה?

היי מיכל, תודה על פנייתך. נתחיל מכך שמאמנים לא נותנים עצות, אנחנו יכולים בסוג של תהליך לנסות לעזור לך להתקדם לאן שאת רוצה. מה שאני כן יכול להגיד לך מהניסיון שלי, הוא שככל שהזוגיות שלך תהיה יותר כושלת - כך המחשבות על ידידך מהרומן עשויות לגבור. צריך לזכור שרומן, מוצלח ככל שיהיה, הוא רומן - לא חיים יחד, בלי להכיר את כל השלילי באדם השני, ויש, תמיד יש. לאוו דווקא האדם שלילי, אלא בכימיה בין שני אנשים תמיד יש מקומות של אי התאמה, וזה צץ ביתר שאת כשחיים יחד ומנהלים יחד בית, בטח עם ילדים. השאלה היא אם לא היו לך בעבר אנשים מהם נפרדת בהצלחה, בלי לחשוב עליהם יותר מדי בהמשך. אם כן, בפרספקטיבה מהיום - מה היה שם? איך הצלחת? צריך לחקור, לחשוב ולנסות או להציל את הזוגיות שלך (מטפל אחד לא תמיד מספיק) או שתצאי לדרך חדשה, למרות הקושי, ושם תמצאי מישהו איתו תהיי מאושרת וירחיק את מחשבותייך מהרומן. בהצלחה, יובל

מנהל פורום אימון אישי, זוגי ועסקי