בטא בהריון................
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הריון 1 ספונטני. הריון 2 ivf (ניסינו הזרעות שלא צלחו...בצילום רחם שחלה ימין משוכה מעלה, נאמר שזו חוסר פוריות על רקע חסימה מכנית). הילדה כבר בת שנה וחצי ואני מניקה. מחזור אחרון לפי מה שזכור לי 31.3.25. לא קיבלתי מחזור עד עכשיו. בדיקת ביתית חיובית פס חלש ביום שני השבוע. בדיקת בטא בתאריך 5.5 -36. בדיקת בטא היום-296. האם העליה תקינה? איך אני יודעת איזה שבוע אני? הרופא נשים אמר שעם בטא כזו לא נראה אם זה הריון תוך או חוץ רחמי. מתי כן אפשר לראות? האם לעשות עוד בטא? תודה,