מעי אקוגני ומוקד אקוגני בלב ( חדר שמאל) העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בגיל 26, הריון ראשון כל הבדיקות היו תקינות עד שעשיתי סקירת מערכות, הרופא אמר לי שהוא מגלה מעי אקוגני ומוקד אקוגני בלב ( חדר שמאל) העובר, וזה נותן סיכוי לתסמונת דאון. למרות שכל שאר הבדיקות תקינות אני לא יכולה לחשוב על זה יותר.. עשיתי בדיקת NIPT ומחכה לתשובה, אבל צריך מישהן שיגיד לי כמה זה נכון..
מדןבר במה שנקרא סמנים רכים שמעלים סיכון. ועדיין מדןבר בסיכום יחסי לשאר הפרמטרים שלך. אם עשית niptתהיה לך תשובה בוודאות די גבוהה