שאלה דחופהההההההההההה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אני בהריון שבוע 10 פלוס 4 קיבלתי מתנה מארז סכינים קטלניים במיוחד, וכשבאתי לשטוף אחת מהן, נחתכתי באצבע.. (זה היה ממש מנגיעה!) ירד לי מלא דם אבל עצר יחסית מהר שטפתי במים וסבון הסכין חדשה מן הסתם לא שומשה מעולם התחסנתי לטטנוס לפני 5 שנים.. ואולי אפילו גם בהריון (יש לי ילדה בת שנתיים) פשוט לא זוכרת אם מתחסנים לזה אשמח לדעת מה עלי לעשות? צריך לגשת לרופא? לעשות שוב זריקה? תודה!
כדאי לשטוף טוב טוב את החתך במים זורמים. במידה וקבלת חיסון שעלת בהריון קודם כנראה שחוסנת גם לטטנוס. תוכלי לוודא מול קופת החולים/ רופא מטפל.
כן בדקתי.. התחסנתי ב2020 זה סבבה? לא צריכה שוב?