הרגשה רעה לאחר שתיית מים - בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהריון בחודש חמישי קורה לי בזמן האחרון שאני שותה כמות גדולה של מים בבת אחת ( נגיד 2 כוסות) וא"כ מרגישה גרוע- סחרחרת, חולשה, רואה שחור נגיד שעתיים- 3 אחרי הארוחה אבל עוד לא מרגישה רעב שוב חשוב לציין שאני לא דוחפת בכח את המים לתוכי, אלא שותה כי אני צמאה לפי הרגשת הצורך מה קורה לי, האם זה מסוכן, והאם לדעתך קשור לאיזון הסוכר בגוף תודה
לא מסוכן אבל בהחלט יכול להיות ריקון איטי של הקיבה ועדיף אם את צרגישה רע לשתות במנות קטנוצ יוצר