ים ובריכה והריון מתקדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דר שבוע 27 אמורה להשתתף במסיבת יום הולדת בבריכה מחר, חוששת נורא כי יש שרב כבד ואני גם ככה עם ברקסטונים כל הזמן. האם זה מותר? האם זה מסוכן? ברור שאשתה ואנסה להיות כמה שיןתר בצל אם יהיה אבל בכל זאת, לשבת כמה שעות בצהריי היןם בשרב בשלב כזה... ובאופן כללי מה הדין לגבי בריכה וים? גם מבחינת החום וגם מבחינת כניסה למים (במסיבת הבריכה למשל יש המון אנשים כולל ילדים ונראה לי די לא הגייניי להיכנס כך, על אף שזו בריכה שאמורה להיות לפי תקן עם כלור וכו'. תודה
מותר ללכת לים ולבריכה. אכן השמש הקופחת מלר היא בעיה ולכן את צריכה צל ושתייה מרובה ולהמנע משהות ממושכת בשמש.