שאיפת אדי אקונומיקה-
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד״ר 🤍 בהריון, חודש 6 מתחילת ההריון אני לא מתקרבת לחומרי כלור ואקונומיקה ובעלי מנקה הוא שם חומר אקונומיקה בכיור ולא שטף במים מיד אחרי שסיים הייתי צריכה משהו שנמצא צמוד לכיור אז התקרבתי לכיור לא יודעת למה התעקשתי ולא חכיתי קצת זמן ( בד״כ מחכה שהחומר נשטף ולפחות 5 דקות) הפעם אחרי שבעלי שם חומר והחומר עדיין פעיל ללא שטיפה הגעתי לאזור הכיור ממש מעל הכיור נשמתי והרחתי את הריח לדעתי 30 שניות לא יותר מעל הכיור יש חלון פתוח האם נגרם נזק חלילה? אני בטוב ומרגישה בסדר השאלה אם זה חודר שליה ? תודה מראש🙏