לידה מוקדמת -הריון בסיכון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בהריון הראשון ילדתי בשבוע 34+1 לאחר ירידית מים. בשבוע 29 - ראו צירים במוניטור וקיצור צוואר ל24-25 ולכן אושפזתי ליום וקיבלתי צלסטון. לאחר יומיים נמדד אורך צוואר 34 (וכן בשבועות הבאים) אך בכל זאת הוחלט לתת לי נרות פרוגסטרון ליתר ביטחון. בשבוע 34 חוויתי ירידת מים שהתפתחה ללידה וילדתי ילדה בריאה. עכשיו כשאני בהריון שני - רציתי לדעת מה ההמלצה לטיפול מניעתי של לידה מוקדמת חוזרת? בדיקות רחם ושיליה יצאו תקינות - לא נמצאה סיבה ללידה המוקדמת. תודה רבה,
תודה רבה על המענה. האם זריקות פרוגסטרון הן לא אופציה טובה יותר? באילו מצבים ניתנות הזריקות?