מוניטור עוברי שגרתי שבוע 36+5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי שלום שבוע 36+5 תודה לאל, ביצעתי היום מוניטור, לציין שבמשך כל זמן המוניטור, תנועות מרובות, קו בסיס כ- 145-150, והאצות ארוכות שיכולות להגיע גם עד 180 לפרקים מסוימים. התנועות מורגשות באותו זמן היטב כאמור וממש הרגשה של עוברית משתוללת (לציין שהייתי כשעה וקצת אחרי משקה ברד קפה ממותק- אם יש קשר). האם האצות ארוכות כאלו תקין? האם יש איזה בעיה עם האצות ארוכות? חס וחלילה? בניטור צירים- דינמיקה צווארית אולם לא משהו סדיר. תודה רבה